En meningslös uppdatering

Jaha, nu kan ni förvänta er ett meningslöst ett-i-mängden-inlägg där jag mest tänkte rapportera hur den senaste tiden har förbipasserat och vad som väntar runt hörnet. Så, nu när ni är förvarnade kommer det:

  • Inflyttningsfesten gick alldeles superoptimopsistopipangfenomenaliskt bra, det blev succé med 27 personer i lägenheten, perfekt mingel och god bål. Min insats som fårhund bedömer jag som förstklassig och alla inblandade skötte sig utomordentligt. Det gör jag gärna om!

 

  • Kafferepsklubben har nytt sammanträde på lördag, då blir det franskt tema och imorgon är tanken att jag ska baka macarons i mängder. Jag är taggad till tänderna och det ska bli en riktigt kul utmaning då det inte verkar vara en helt enkel uppgift. Sedan har jag tänkt att duka och pynta lite här i tricolorens tecken, kommer säkert ta en del bilder som ni kan få kika på efteråt. :)

 

  • På lördag är det även Mellofestival och jag har försökt att vara så ointresserad det bara går och i största möjliga mån försökt hålla mig utanför cirkusen, men redan första veckan var jag såld. Loreens bidrag har fått mig att i en månad sjunga i duschen, i matkön, vid skrivbordet på jobbet och i sängen vid läggdags; jag kan bara inte sluta, så bra är den. När den efter alla uttagningsomgångar nu äntligen släpptes på youtube och spotify kommer jag att spela och sjunga sönder den totalt för alla i min omgivning. Alla tummar jag har (två) kommer att hållas på lördag kväll. Danny och ni andra, släng er i väggen!

 

  • Mina nyaste gardiner som jag köpte för två veckor sedan inför inflyttningsfesten är fortfarande inte strukna.




Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0