S l o o o o w

Åååh herregud, finns det något mer enerverande och tålamodstestande än ett långsamt internet?

Jag hade ett långt och väl genomtänkt inlägg utarbetat i huvudet och så sätter jag mig med datorn och kopplar upp mig, så händer det ingenting. Absolut ingenting. Så på fredag när jag är totalt ledig hela långa dagen får jag göra ett nytt försök och istället. Jag tror dock att det kommer gå ungefär lika bra då också, jag gissar nämligen att det har att göra med mitt extremt begränsade minnesutrymme att göra. Har över 31 GB upptaget minne bara i Bilder-mappen: över 7000 filer och nästan 80 mappar! Sen tillkommer ju filmer, musik, allt annat som tar plats. Förstår ni varför en ny extern hårddisk står högt upp på önskelistan? Så fort jag är ägare till en sådan ska jag föra över allt från den här datorn och se om det kan göra susen.

Önskelista ja, nu är det bara två skälvande dagar kvar till dagen F, då man tydligen ska firas för att man blir ett år äldre. Självklart uppskattar jag varenda dag och minut jag har i livet men måste det verkligen innebära att man blir äldre? Snart är det ju inte roligt att leka tant längre, då är man tant! En trevlig del i hela ståhejet är ju dock att få träffa släkt och vänner och ställa till med kalas, det ska bli väldigt roligt.

Så alltså, vi hörs snart och ses precis efter det! :)


Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0