Morgonresonemang

Tidig söndagsmorgon. Jag har inte lämnat sängen än utan ligger och funderar på dagens upplägg. Hela världen framför mina fötter, så mycket man kan göra på dygnets 24 timmar. Mycket tänkande har förarbetats eftersom jag i snart två timmar har legat vaken, inte kunnat andas och därför inte kunnat somna om (ja, jag ska kolla upp det så småningom), och då hunnit beta av såväl min önskade yrkesframtid, fortsatt skissning på kafferepsklubben, mycket planering kring vår inflyttningsfest, en del funderingar kring andrasfester och såklart en del teori-möblering av vår nya lägenhet. Är inte det effektiv tidsbesparing så vet jag inte vad.

Återkommer när jag har svar på vart dagen tog vägen, än har jag inte riktigt funderat klart under täcket.


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0