Påskochlov!

Hej alla!

Hoppas att ingen sitter inne och läser mina tråkiga rader idag, vänta med det till imorgon när solen bytts ut mot svarta moln och tunga regndroppar. Jag tar mig dock tid idag, sedan vet jag inte hur resten av helgen ser ut. Hela dena ledighet (inte mindre än fyra dagar!) är bokad. När som helst dyker Elias och Therese upp och det blir mat, kakor såklart och sällskapsspel hela kvällen. Sedan bär det av till far och släkt imorgon, Kristoffers mormor och morfar på lördag och mamma med släkt på söndag. Kärajistanes vilket farande, men på måndag planerar jag att stanna i sängen hela dagen. Efter alla kalas, bjudningar, fler kalas och andra festiviteter är det dags att vila, oavsett hur roligt jag tycker att allt det där andra är.

Jag vill inte bli långrandig, fördrev mest tiden medan jag stirrade på min inbox och inväntade en rapport som ska presenteras tisdag morgon. Nu är den justerad och vidarebefordrad och jag tänker stänga ner datorn vilken minut som helst. Ska dock försöka väldigt snart att uppdatera med lite härliga vårbilder som kan rädda våra sinnen från regniga stunder.

Ha det bra och ha en riktigt bra påsk!



Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0