Testing, testing..

Jag försöker lära mig teknikens under och de moderna komfortverktyg som marknaden erbjuder idag. I-telefoner är säkert mycket praktiskt för någon som mig som inte orkar lyfta ett finger när jag kommer hem om dagarna och i ett komaliknande tillstånd somnar innan mörkret faller på. Men jag begriper mig inte på dem! Jag förstår inte hur jag ska göra med dem. Dessutom tycker jag 1. att "allting var bättre på min gamla mobil" fastän det kanske inte alls var det och 2. att det ser ohyggligt löjligt ut att i allmänna sammanhang sitta djupt koncentrerad kring vad som händer i något så simpelt och ointellektuellt som en mobiltelefon. Men nu är situationen som den är och nu kan jag lika gärna make the most of it. Hinna blogga till exempel.

Om jag nu får iväg detta ut i cyberrymden kan jag kanske använda dessa morgon- och eftermiddagarsförluster av tid till något vettigt. Det kanske inte är så himla tokigt med en i-telefon ändå?


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0