NYC

Nu ar vi inne pa sista dygnet i New York och det kanns som om vi har hur mycket som helst mer som maste hinnas med! Vi sitter pa hotellets datorer, Kristoffer surar for att han inte har hunnit med sina schackdrag online och jag tankte skicka ivag ett snabbt "Vi mar bra" till er dar hemma. Om tva dygn ar vi hemma igen och da ska jag beratta om allt harifran. Hittills har vi hunnit med massor och massor av shopping, Ground Zero, Times Square, ett besok i Central Park, promenader i bade Chinatown och Little Italy och nu i formiddags en vandring uppe i Harlem. Nu ska vi bege oss ner mot FN-skrapan, aka upp i Empire State building och ikvall ga pa hockeymatch i Madison Square Garden. Kan det bli mer turistigt an sa? Knappast. Ar det hur trevligt som helst fastan det ar megaklyschigt? Jodå.

Snart ses vi igen, ha det bra sa lange!


Johanna


Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Förstod inte riktigt sista meningen.

Hoppas ni får ut så mycket som möjligt av er resa.

Tack snälla, för att du hör av dig trots tidsbristen!

2011-11-03 @ 20:08:00
Postat av: Johanna

Ja jag såg visst nu att det blev lite tokigt, så går det när man stressar! Nu är vi hemma och jag ska försöka sova av mig lite jetlag. Återkommer snart med bilder och sånt! Kram!

2011-11-05 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0