Exilsvenskar i Skåne

Eftersom jag har varit så enormt frånvarande under den senaste tiden bjuder jag nu på två uppdateringar samtidigt. Här är resultatet av en idé som jag har haft länge men inte blivit färdig till. När jag ser rapsväxter varje vår blir jag alltid instinktivt stressad eftersom jag vet att de så snabbt försvinner igen. Från början hade jag tänkt mig syrran som modell men när hon inte hade möjlighet att komma ner till vårt underbara landskap fick mina två exilsvenska vänner ställa upp. Inflyttade skåningar är de, så de tyckte säkert inte att det var lika roligt som jag, men de agerade snällt efter mina dirigerande noter, vevanden och pekanden.

Voilà!































Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0