Nyheter!

Det fantastiskt intressanta och roliga jag tänker upplysa er om denna gång, som jag antagligen lönlöst försökte skapa någon slags cliff hanger-känsla kring i förra inlägget, är egentligen två saker, de kommer presenteras otroligt kort och koncist.

1. George Pelecanos kommer med en ny bok i år, The Cut. Jag har nog aldrig i förväg längtat efter något som jag vet så lite om. Men den kommer bli fantastisk, det är jag övertygad om ändå. Enda problemet är att den inte kommer förrän i slutet av augusti, då är ju sommartiden (= tid för att läsa och hänge sig åt sådant) i princip över. Lite bättre timing hade kunnat önskas.

2. Ny mobil blev beställd igår och ska tamigtusan hämtas på postutlämningen redan idag. Eftersom jag valde en modell jag inte alls känner till och beslutet blev tagit något hastigt, har jag inte en aning om hur nöjd jag kommer bli, eller hur stor och hemskt grisen blev i säcken. Så är det väl när man resonerar som jag gör; sitter på nätet och tittar istället för att känna och klämma och jämföra på riktigt och har helt oresonliga kriterier för vad den ska innehålla. Designen är viktig (den är JÄTTElila), den ska ha snabbt Internet (fastän jag typ aldrig använt en mobil till att surfa med) och det ska vara LG (min konservatistiska ådra, så att jag slipper lära mig så mycket nytt). Sen ska den även ha massa andra funktioner, typ bra kamera, men naturligtvis ska den vara billig (helt i enighet med förra kravet). Men stay tuned, vi får se vad som väntar i paketet idag!


Jag återkommer snarare än ni tror, då ska jag istället reflektera över mindre kul saker.


Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0