Uppdatering:

Så bra gick det tydligen. Jag har alltså gått och köpt en mobil i tron att jag skulle kunna använda den, vad dumt av mig!

Det visade när jag fick och satte igång mobilen att jag direkt gick över på danskt nät, för att sedan inte ha något mottagning alls på snart ett dygn nu. När jag ringer 3-supporten får jag mina farhågor bekräftade, jag har köpt en mobil utan 3G-nät och då funkar det inte alls. Kul. Nu är jag i Landskrona till imorgon antagligen så under den tiden når ni inte mig alls via luren, om ni inte möjligen slår Kristoffers nummer istället. Sen får jag gå tillbaka till skruttomobilen tills jag har pungat ut för en mobil som man faktiskt kan ringa ifrån. Förhoppningsvis sker detta i veckan!


Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0