Gott-gott

Nu när det faktiskt börjar bli lite kallare och det snart är jul passade jag på att gå loss i köket och bjuda sambon på riktig adventfrossa. Se bara!













Sedan måste jag bara visa vad jag hittade i en secondhand-affär precis på gatan, jag gick förbi en dag och bara tvärstannade vid skyltfönstret. Den här måste vi bara ha! Jag fick slita och jobba för att få loss den, tydligen hörde den till skyltningen och fick egentligen inte säljas men vill man ha något så måste man kämpa lite. Och visst är han läcker, vår tjusiga adventsljusstake?

 





Såhär fint och mysigt blev det till slut!








Johanna


Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Riktigt läckra bilder! Även adventsgrisen. Lite nostalgitrip kanske? Kommer du ihåg mina julgranskulor från Hemtex och Nisse? Så sant, så sant att vill man ha något så....

2011-12-08 @ 17:11:11
Postat av: Johanna

Ja just det, de hade säkert trivts bra ihop! :)

2011-12-08 @ 18:58:46
URL: http://classyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0