Bilder från Emmahs 25-årsfest!

Det var en riktigt trevlig lördag vi bjöds på för några veckor sedan, här kommer lite tjusiga foton från heldagen:



Anna, Emmah & en Anna till

Vi startade dagen med ett riktigt träningspass



Sedan följde ett mycket uppskattat varmvattenbad där vi dröjde tills fingrarna blev skrynkliga



Alla tjejerna



När vi kom hem till Emmah hade Robban dukat fint och bjöd på trerätters som var mer än njutningsfull



Till bords fick alla i uppgift att berätta en liten anekdot om sin historia med Emmah, mycket rolig idé.



Festen förflyttades till vardagsrummet



SingStar drog igång...



...vilket som synes var till min stora förtjusning (jag försökte fly fältet.)



Vi for sedan med Emmah i ilfart till Hässleholm och underbara gamla Björksäter för en kväll med Barbados.







två gruppbilder, sen fick kameran vila resten av kvällen. Jag bjuder på att jag ser ut som en hybridjätte, jag har hundra saker jag vill skylla på men ingen som riktigt duger. Jag vet inte vad som skett med mig.



Tusen tack för kvällen!


Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0