Ja jäklar.

Nu är det, som så många andra dagar när jag skriver här, fredag kväll och det är vad många skulle välja att kalla helg. Denna vecka har varit den rent mentalt stressigaste på väldigt länge. En hemtenta skulle skrivas i ett ämne jag knappt begrep mig på och lämnas in idag. Samtidigt skulle födelsekalas gånger två, jobb och andra livssysslor hanteras också, så när tentan lämnades in idag kl 12 checkade jag ut. Jag har varit flitig och handlat och diskat och pratat i telefon om den stundande kandidatuppsatsen samtidigt som räkningar betalades på datorn. Men hjärnan är bortkopplad sedan länge, kroppen rör sig bara på rutin. (Första kapitlet i släktkalas blev mycket lyckad skulle jag tro trots ett enormt dåligt tidsuppbåd men imorgon är pressen inte fullt lika hög så jag har råd att vara frånkopplad just nu.)

Vet ni, jag tror faktiskt att jag ska hålla er på halster en aning till för jag känner att ett större inlägg ikväll kan dra ner helhetskvaliteten och det godkänner jag inte. Imorgon kommer Maja, Dennis, mamma och mormor och äter födelsedagsmiddag och på söndag ska jag till far för att träffa farmor och farfar.  Efter det ska jag återkomma med lite roligare läsning.


Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Du glömde Lizzi!

2010-03-27 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0