Korrektion.

Hej y'all. Igår komponerade jag ett helt onödigt och skittråkigt inlägg som ni snabba läsare med största sannolikhet hann ta del av. Jag har dock plockat bort det igen av de precis använda adjektiven. Min blogg existerar inte för att jag ska avrapportera om vad jag har gjort under dagen och om jag tyckte att det var kul eller tråkigt eller coolt eller sånt. Det finns för att jag ska bidra men meningsfulla (nåja) livsåskådningar och åsikter om tillvaron och jag kände så fort jag skrivit färdigt igår att jag inte alls var nöjd. Så därför åker det och ni får nöja er med en tomhet i etern tills jag har något vettigt att komma med. Jag skulle egentligen lagt upp lite foton från min senaste visit ute i landsortsbygden, men jag sitter på biblioteket i Halmstad och glömde dessvärre minneskortet kvar i Kristoffers rum. Fastän det bara är tvärs över gatan är det alldeles för otänkbart att gå hem och hämta, jag har dessutom en inlämning som egentligen måste skötas, det är varför jag sitter här in the first place. Det får nog vänta till senare, men inte omöjligt att senare inträffar redan ikväll.

Om tre veckor exakt är det förresten 2011, och som vanligt kommer jag precis innan att skapa någon form av sammanfattning av något, som alla tycks göra vid denna så avrundande tid på året. Jag vet dock inte alls vilken skepnad detta kommer att ta så ni får helt enkelt sväva i total ovisshet fram till dess.
På återseende,

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0