By the Road

Alltså, jag är värdelös på att hålla vad jag lovar. Jag hoppas verkligen när jag sa att jag skulle återkomma förra veckoslutet att ingen satt och höll andan. För kom där något mer den veckan? Nähä då. Jag tänker dock hålla er (tredje gången jag böjer det verbet i olika former och sammanhang, starkt eller fantasilöst?) på halster lite till med min sfärteori och istället lägga upp lite foton till allmän beskådning. Ofta tar jag foton med en idé eller en känsla i bakhuvudet, jag ser ofta sessionen framför mig innan jag tagit bilderna.

Först ut är lilla Majsan som motiv, en serie jag tog redan i somras men som legat några månader på våra olika redigeringsbord och nu äntligen får se eterns ljus. Låt det väl smaka!


By the Road






























Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0