Besvär!

Uppdatering!
Jag har under förmiddagen hållit koll på nätet om det har skett transaktioner och sånt med någon av mina grejer, döm av förvåning när det har rasslat iväg femtio kronor på min mobilräkning sedan jag kollade tidigt imorse. Ett femminuterssamtal till Tunisien - check!

Nu är alla kort och mobilen spärrad och jag hoppas att den som totalt förstörde min Christmas spirit brinner i helvetet.

Det var allt just nu.






Jag är hemskt ledsen att meddela att min korthållare med körkort och betalkort och allt, + min mobil är försvunna efter nattens bravader. Jag är mycket olycklig och kan absolut inte förstå vart sakerna har tagit vägen och grät hela vägen hem från stan i ren förtvivlan. Försöker ni nå mig går det mycket märkligt fortfarande fram signaler, men om ni undrar varför jag inte svarar så har ni alltså svaret här. Det förbryllar mig oerhört hur det har gått till; jag var övertygad om att jag stoppat ner båda sakerna i samma jackficka och när vi lämnar stället är den tom. Har någon tagit sakerna tycker man ju att de genast borde hantera dem som traditionen tycks lyda, men inga pengar är dragna från kontona och mobilen är som sagt inte avstängd och ute på marknaden. Men vi sökte med blåslampa (nåja) på stället innan vi gav upp igår, finkammade alla hörn utan att hitta något, ingen hade heller lämnat in det i baren någon av de fyra gångerna jag frågade dem.

Jag kommer under dagen att utreda noggrant vad som kan ha skett detta förödande ögonblick och hur det kan åtgärdas, så länge finns jag bakom skärmen här och framåt kvällen även via Kristoffers mobil.

 

Stay tuned.

 

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0