På pensionarsresa.

Hej och forlåt att jag inte hann komposera ett inlagg har innan jag åkte, nu får ni ha overseende med stavningarna emellanåt. Det borde finnas några enkla kommandon att trycka in i såna har situationer kan man tycka, men icke. Oh well. Nu ar jag i alla fall på Mallorca och atmosfaren skulle inte kunna vara mer pensionarsmassig. Vi går upp tidigt, ater lång frukost, smyger såklart ut kakor och andra saker ur restaurangen, sover middag, tar 500m långa promenader och lagger oss klockan tio senast. Hur kan man lagga over 15000:- på en resa och sedan tycka att man ska dela en flaska stillwater till middagen for att det ar så dyrt? Pensionarer kan.
Vi har haft en riktigt dålig start med sex timmars forsening från sverige och sen bara regn och skrapvader de två forsta dagarna. Det har åskat och vrakt ner regn hela natten och fortsatt hela formiddagen idag,min tankta marknadsdag blev darfor installd. jag har varken någon lamplig jacka eller paraply med mig, var tydligen inte alls forberedd på detta. Men vi laser mycket, farmor loser korsorden och jag sodukona och mina bocker blir antligen lasta i lite snabbare takt. Men framåt slutet av veckan ska det bli battre så vi vantar med andakt.

Jag hor av mig igen, var så sakra! Ha det bra!

Johanna

Kommentarer
Postat av: fadern

Stackars, stackars, stackars...brun utan sol finns kanske på flygplatsen hem, men det är väl skönt att slippa din pojkvän... not!

2009-09-22 @ 14:01:16
Postat av: götebrgare

Jag fattar inte, är du eller är du inte m o d e l l från mb? Du verkar inte skriva om det på den bloggen iaf..

2009-09-22 @ 14:54:54
Postat av: Johanna

Hej kara far! Ja det blir val något i den stilen for att kompensera. Ang Kristoffer ar han saknad något fruktansvart, det vill jag lova. :)



Du andra: Jo jag har konto på MB som kollas ofta men oregelbundet och det ar inget jag kanner for att deklarera och direkt skylta med just har, min blogg handlar om helt andra saker for det mesta. Underligt att du tvekar bara for att jag inte talar om det - gor många andra det? Roligt iaf att du lagt marke till mig dar bland alla andra. MVH Johanna

2009-09-22 @ 18:27:15
URL: http://classyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0