Johanna von E

For er som ligger somnlosa och undrar vem jag var på maskeraden eller hur spektaklet tog form, så slagner jag in de två bilder som fotografen under kvallen tog. Jag har fler sen som kanske visas någon gång, kanske aldrig... Enjoy!



Inte de basta rent estetiskt kanske haha, men ni forstår tanken..

Nu ar det sista kvallen for oss har nere, jag ar alldeles for rod om kinderna och myggbiten på (utan att overdriva nu) TJUGO olika stallen! Jag ar dessutom rastlos så det dryper om det och sugen på pussar och ett valfyllt, kallt glas vin. Det ska bli skont att komma hem! Vi ses dar! (Majsan dig har jag en present till... ;) ) Ciao!

Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Riktigt bra, men tur att det är gnuggisar, eller..?

Var de svåra att få bort eller var de med till Mallis ?

Vad tycker du om tapeten i bakgrunden ?

2009-09-27 @ 12:21:49
Postat av: fadern

Vad är du och vad är tapeten i bakgrunden?

2009-09-29 @ 09:54:50
Postat av: Johanna

Är du knäpp - du vet väl vem jag var? Det har jag ju berättat minst tre gånger för dig! Sök bilder på Kat von D annars så kanske du ser någon likhet :)



Jag är inne på Pascha som nattklubben hette som festen var på. Joakim var sidekick. VAD tapeten är låter som en oerhört märklig frågeformulering. VAR nattklubben fått tag i den framgick ej men njae, min guldiga var betydligt läckrare än denna om ni frågar mig.

2009-10-05 @ 22:41:25
URL: http://classyfied.blogg.se/
Postat av: fadern

Kära lilla gumman, det hela var avsett som ironi, med anspelning på att du och tapeten flöt ihop mönstervis. Med betoning på DU och BAKGRUNDEN! Disträ är jag men inte fullt i den klassen.

Kram

2009-10-08 @ 07:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0