Hem, ljuva hem

Nu har jag inte varit hemma på mer än en vecka och jag längtar hem rejält. Jag gjorde en katastrofalt dålig måndag den dagen vi åkte: gick upp alldeles för sent, var inte färdig med allt jag ville vara färdig med innan vi åkte samt köpte biljetter från Halmstad till Helsingborg (vem gör sånt?!?!) vilket förutom utgifter förlorade i rymden ledde till att Kristoffer kom för sent till sin lektion. Kul start på veckan. Nu har jag iaf spenderat min första helg här uppe sedan i maj och det var inte dumt alls. Men imorgon eller senast på torsdag åker jag hem till ett totalspäckat schema tänkte jag. Jag ska först av allt hämta min nya dator, ooooh så kul det ska bli! Sedan ska mina blommor vattnas, de är nog minst sagt upprörda över min långvariga frånvaro. Sedan ska det jobbas på villan, jobbas på posten, fotograferas, ringas samtal, hämta kläder hos sömmerskan.. massor. Jag har dessutom dragit på mig någon oerhört trist deffekt, ont och värk här och där var man minst anar det, så jag kanske blir så illa tvungen att ringa hospitalet också. Lets hope not.

Nästa gång jag tittar in här så är allt förhoppningsvis lugnare och friskare, vi ses då!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0