En lördagskväll

God kväll i stugan. Jag var egentligen inte alls i farten att blogga idag, schemat har varit späckat ända sen imorse. Vi tog en tur till Göteborg och stressade rundor lite från tidig morgon till senare eftermiddag och om en stund ska jag vidare mot min första och enda fest med mina kurskamrater här uppe i Halmstad, även kallad Aliens. (Av dem själva också, eftersom de är utbytesstundenter och så) Halloween och alla tänker vara utklädda. Inte jag dock, det vill jag lova. Jag är skräckinjagande som jag är, försökte jag berätta för en av dem. Vi får väl se hur lätt jag kommer undan. Jag hittade iaf bilder från höstens tidigare maskerad som jag tänkte lägga upp, som jag själv tagit. En "före" och en "efter" som jag i förväg tänkt ut att ha till ett just ett sådant ändamål. Därför är det helt plain och natuligt först, sen så tillkonstlat det kan bli känns det som haha. Döm själva!


 
före                              efter

Take care nu allihop, var rädda om er i höstmörkret!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0