sjuuukis

Klockan är strax dags att slå tio slag, men det är läggdags för mig nu minsann. Kroppen har lämnat in sitt veto mot tre utekvällar i rad, oavsett om det var väldigt lugna kvällar. Stressen och kravet på totalt engagemang hela helgen tog nog ut sin rätt; nu sitter jag med tio lager kläder, en igengrodd näsa och ett par öron som uppfattar min egen röst som inuti en burk. Kul. Idag har jag dessutom jobbat och slitit, fastän jag lovade mig själv i vintras att jag aldrig skulle göra det igen när jag är sjuk. Men nu är det inga fler jobbeftermiddagar den här veckan, så jag ska vila ut mig ordentligt och lägga mig tidigt och pyssla om mig själv ordentligt. I helgen är det dubbla kalas så då har man inte tid att vara sjuk minsann.

Vi hörs mer när jag är på rätt köl igen! Ta det försiktigt där ute och undvik min förkylning =)

Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Stackars lilla Hanna !

Hoppas du hinner bli någorlunda frisk till lördag annars kan vi vänta till nästa helg om du vill.

Krya på dig

2009-03-19 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0