Oh, and by the way...

Måste förresten ta lite utrymme att klaga på boksorteringarna i dagens samhälle. Om jag vill leta efter deckare som utspelar sig i amerikansk miljö och absolut inte är skriven av en svensk (framför allt kvinnlig) författare, måste jag verkligen plöja genom allt det andra skitet först? Internet blir jag helt vansinnig på, det går inte att hitta en bok av en händelse där, inte utan att ha vandrat och irrat vilsna rundor bland Stieg Larsson, Mari Jungstedt, jävla Liza Marklund och idiot-Jens Lapidus. I bokhandeln är det likadant, och utbudet är lika med noll. De försöker innerligt driva mig över gränsen! Biblioteken är det enda som någorlunda kan gå an, men även där måste man spendera en bra stund letandes. Nä, rösta för omsortering snarast!



en lite irriterad tjej...


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0