Jag & Niklas spånade precis på massakerplaner.

Jo, det är sant. Men det var hans idé och det var mest ett skämt (åtminstone från min sida ;P). Nu är jag dock inte så arg och trött på skolan så att jag vill avrätta den längre. Vi har haft sistasista delen av metodkursen idag. Så skönt! På måndag börjar nästa, förhoppningsvis och förmodligen roligare framöver alltså. Och nu ska jag dessutom fatta väskan när som helst och bege mig iväg på Hallandsweekend. Ska bli supermysigt, saknar redan även fast det inte ens var två dygn sen vi träffades. Märkligt hur man verkligen kan skapa ett beroende av saker och människor. Jag funderade för en stund sedan på att tjejer och kvinnor verkar vara mer sällskapssjuka och ha ett större behov av att ha någon runt om sig hela tiden. Det är ju naturligtvis mina egna observationer och studier som jag utgår ifrån nu, men de känns minst sagt tillförlitliga måste jag säga. Däremot inte standardiserade; jag tillhör till exempel inte den kategorin. Men så är jag väl känd i mina kretsar för att trivas bäst när jag är själv, även om det är trevligt att umgås med rätt sällskap förstås. Men att bara umgås för närvarons skull och inte göra saker ensam har aldrig varit min cup of tea.

Tack förresten för alla trevliga gratulationer och uppvaktningar som skedde förra helgen, det var jätteroligt. Det vägde till och med upp det berg av disk som jag fick åtgärda senare. Helgen avrundades med sista delen i Xmen-trilogin i Landskrona med popcornmassor. Perfekt avslut.

Avslutningsvis för den här gången vill jag mycket passande slänga in Tony Rebel - Another Bill Again

Ha det bra allihopa, ta det lugnt tills nästa gång! =)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0