Dumma, dumma..

Igår och idag tyckte jag att massa saker var jobbiga, så jag har suttit framför min dator och gått runt här i lägenheten och lagt till "dumma, dumma" framför allt jag tyckte varit dumt mot mig. Sara har haft väldigt roligt åt detta, och jag är gladare nu när jag fått avreagera mig. Men

Dumma, dumma skolarbete som aldrig kommer hinna bli bra i tid.
Dumma, dumma jobb som tagit upp tid för mig som jag egentligen inte hade den här veckan.
Dumma, dumma lägenhet som måste städas och snyggas till inför alla gäster som ska komma.
Dumma, dumma Kristoffer som inte är här hos mig.
Dumma, dumma tandläkare som vill att jag ska ta mig dit imorgon, har varken tid eller råd till det nu.
Dumma, dumma födelsedag som nalkas med alltför stora steg.
Dumma, dumma latmask-Johanna som har för dålig discplin och äter för lite och för fel.
Dumma, dumma ekonomi som är körd i botten.
Dumma, dumma väder som är regnigt och grått.
Dumma, dumma folk som inte tänker komma på vår fest.

Annars är allt bra. =P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0