My Bad

OKEEEEEEJ, jag märker att jag har rört upp folk genom att inte skriva på över en månad. Det har sina anledningar, inte att förväxla med förklaringar, men det är naturligtvis helt oacceptabelt. Orsakerna kan enklast stavas
1-10. Kristoffer
11. The Wire
12. Internet
13. Kyla i lägenhet + Varmt under sängen (=stanna i sängen)
14. Saras flytt
15. Alkohol

Nu tänkte jag skriva lite på ett av de två arbeten som endast är marginalt påbörjade, fastän de ska vara inlämnade på fredag. Därför hoppas jag på överseende med att jag inte uppdaterar er fantastiskt mycket nu, men jag Låååååvar verkligen att göra det, väldigt snart. Aright? Tack för era fruktansvärt förlåtande hjärtan.

Var försiktiga och rädda om er!







Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0