Vintertid!

Hallå i stugorna! Jag har egentligen inte alls tid att sitta här idag, schemat är minst sagt späckat! Det ska inhandlas och slås in klappar i sista minuten, det ska tvättas, städas och vattnas innan jag ger mig av mot inlandet. Det ska dessutom klippas och till och med pluggas. Dessvärre sitter man med projektarbete (i grupp också såklart) över jul och nyår, hilarious. Men jag blev så rörd när jag såg läsarantalet och tackar för förtroendet genom ett liten julhälsning. I mellandagarna tänkte jag fortsätta traditionen med en årlig resultaträkning så ni behöver inte vänta alltför länge till nästa gång.




God Jul allihop och var rädda om er!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0