Fiesta!

Tänkte inte alls bli långrandig denna sena timme, ville bara dela med mig om några vansinniga bilder från den vansinniga personalfesten i lördags. Det var med största sannolikhet den sjukaste fest jag någonsin varit på, kan även ha varit den bästa i många avseenden. Ni vet när man kommer in en fantastisk stämning som gör att man känner sig mer upprymd än vad alkoholen faktiskt påvisar? Jag gick hem när festen var på topp och inte hade börjat dala, därför var det en lyckad känsla som satt kvar. Dessutom mådde jag inte ett dugg dåligt dagen efter eftersom jag inte hade druckit så mycket. Att tillställningen även var helt surrealistisk hör ju till saken också, det var totalt matkrig och hela bordet var dränkt i diverse vätska fem minuter efter att man satt sig ner. Som om alla dessa faktorer inte var nog, lägg till att alla var utklädda och framför allt vårt lag.

 

Vi tog över titeln som bästa barlag 2009 med en solklar vinst över de andra lagen - och som vi firade!

 


Bak/slaget hemma hos Alex och Niklas innan festen


en gam och en orm


trångt och svettigt i matsalen


full rulle på laget


snyggt och städat på borden



Vi får väl se om bedriften kan göras om till sommaren. Det har om inte annat gjort de där torsdags- och lördagskvällarnas slit och släng värt jobbet.

Johanna


Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Snygg stil!

Helt i klass med forna tiders hyena och gnu utstyrsel, särskilt ansiktsfärgen.

2009-12-16 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0