en torsdag med mycket i huvudet

Hej mina bundsförvanter! Jag har mycket om my mind just nu tror jag. Det märker jag ofta tydligt när jag har, jag blir disträ, sover konstigt (för mycket alt. för lite) och drömmer väldigt mycket. Nu vaknade jag klockan 8 fastän jag inte hade ställt någon klocka, fullt redo att gå upp. Jag fick ju vara så snäll att göra det då, men det kommer straffa sig i eftermiddag då jag säkert komma slockna med lizzan i famnen. Jag tycker på ett vis inte om när det inte finns någon regelbundenhet, att varje dag har sina egna regler. Men så kommer det nog bara vara någon vecka till, då är alla sommarkurserna över och jag kan pusta ut. Jaaaa jag kunde gjort massor av det här innan, men så är det också tidsoptimist #1 ni har att göra med här. Jag har till måndag med del 1, sen nästa måndag med del 2. Sen är det över och jag kan ha min första semester på riktigt! De e najs. ;)

Jag tror att jag verkligen måste börja ta tag i träning och allt som hör där till på riktigt igen. Jag tyckte själv att jag var duktig som få innan sommaren, men när Nautilus la ner 75% av verksamheten under juli-augusti så är det ju svårt att hålla den farten uppe. Men jag känner mig inte bra alls så jag är övertygad om vad som måste göras. Sladder, daller, veck och gropar ska bort. Slimmad och smidig och smärtfri är melodin som gäller. Lycka till, Johanna.

Jag har inte riktigt tid för något längre inlägg nu, får bli mer efter helgen skulle jag tro. Då blir det betydligt roligare läsning det lovar jag er, det här kändes bedrövligt tråkigt måste jag erkänna. Va rädda om er så länge!




 

Sådär kort är det nu förresten, hate it or love it ;)


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0