Nyheter, folks!

Idag tänkte jag endast göra två saker här:

1. Berätta för världen att jag minsann får hjärnsläpp helt och gått och skaffat träningskort! Det ni! Trodde ni att det skulle hända va, såg ni det komma? Kändes så sjukt löjligt att skylla på att jag inte HINNER träna när jag jobbar bla bla bla, när jag i själva verket går förbi inte mindre än FYRA gymkedjor bara på promenaden mellan jobbet och hemmet. Katastrof att jag inte gjorde det tidigare bara. Nu blev det iaf ett månadskort på nautilius på andra sidan torget, gym och träningspass och bad och hela köret. Nu jävlar ska jag ge ålderstecknen lite motstånd haha.. :P

2. Melo har lagt upp nyare låtar; samma album men andra än de som har legat där ett tag. Är du ett lika stort Melo-fan som jag bör detta kollas upp omedelbart. http://myspace.com/moodymelo. Kanongrejer!

Vi hörs, ta det lugnt där ute i de ljusa vårnätterna! =)

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0