turning times

Kan det vara så att det äntligen håller på att vända? Att man i sin största depression har hittat ett ljus som gör allt det där jobbiga lite trevligare och enklare? Det sämsta jag kan göra är att ta ut något i förskott, men det hade ju bara varit så underbart om något sånt kunde inträffa. Det är ju lite skoj, för även om jag har en del läsare, så får de flesta redan uppdateringar av all information kontinuerligt, och nästan alltid redan innan jag ens hinner nämna något om det här på bloggen. Ringde både mamma, pappa och Sara i söndags kväll och berättade om min supersköna eftermiddag som jag absolut hoppas på blir fler. Förhoppningsvis kan det bli så redan i veckan, men så länge jag vet att det kommer för eller senare, har jag något att se fram emot. Har faktiskt en hel del att se fram emot när jag tänker efter. På lördag kommer både Henkan och Mathias och hälsar på här, det tycker jag ska bli helt suveränt roligt. Jag skrev en superpysslig inbjudan och skickade till Kristianstad; utlovade både middag och sedan studentöl. Ska bli så himla kul att träffas igen efter all denna tid! Jag försöker styra upp en rejäl gathering här hemma på lördag, får väl se hur det blir :) Andra grejen är att jag pratade med Jonte i dagarna; han hade ungefär lika stor svacka som jag, och han lovade att första lucka han hittade skulle bli till en Skåne-tripp. Så jag håller tummarna och hoppas att han vill komma och sprida lite västmanländsk/uppländsk värme här nere.

En övrig ganska kul grej är att Maja tvunget skulle anmäla mig på en modellsida på nätet där man kan få kontakt med fotografer och annat sånt i den branschen. Efter en helg som medlem där hade jag redan 3 meddelanden med förslag på fotosessioner, två av dem ska åtminstone gå av stapeln nu i november. Det kan nog bli intressant, jag som verkligen kan vara världens osäkraste och blyga inidivid ibland kan definitivt behöva träna mig på sånt där. I'll keep You posted!

För övrigt vill jag säga att jag redan kunnat kryssa av minst två grejer på min "att-göra-inom-kort"-lista, och det har bara gått två veckor sedan jag skrev den! Wow till mig själv säger jag då. Dessutom är några av dem påbörjade projekt som även de inom kort kommer vara avklarade. Stay tuned för den spännande fortsättningen... eller nåt. :P

Har pysslat och sådär med lite fler bilder, tänkte visa dem. Sen får ni ha det så bra och va rädda om er, vi hörs snart! =)




       


Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Snygga bilder, tjejen på bilderna alltså !

Ta med dig ett förkläde till fotografen.

2008-10-21 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0