Nollningen

Orkar inte skriva nånting egentligen, känner mig urpumpad både fysiskt och mentalt. Men, eftersom jag lovat att visa lite bilder från vår nollning ska jag hålla mitt löfte: här kommer ett litet axplock =)

 större delen av gruppen (vi blev aldrig speciellt många.. :P)

 afterski-tema; Johan Jag Sara

 Jag och Sara dag 2: Carnevaltema =)

Jag och Nolla Anna (1) under förberedelserna Elin, Nolla Anna (1) och Sara under förberedelserna hos oss
Inte lika mycket glitter på Johan...

 Shottar under pubrundan...  Jag och Nolla Anna (2) under pubrundan

 Dag 3; Mexicotema. Faddrarna samlade

Dag 4; Westerntema. Jag och Nolla Sofia
Såklart tvingade idioterna mig, en av grenarna i femkampen: Rodeo...

 Maskeraden på lördagen. Gissa vem? :P
  En del av gruppen samlad; vår gruppvinnare Sofia i mitten =)

 Sista kvällen, vi hjälpte till på sittningen

 Jag och My inne i köket


Jaha, det var vad jag ville bjuda på just nu. Har inte lagt upp mina egna bilder på facebook ens faktiskt, hade bara från de två första dagarna, så tyckte inte att det var lönt. Så lite exklusivitet har vi här på bloggen minsann haha. Ha det bra everyone! Mer roligare läsning nästa gång.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0