Måndag morgon

Igår kväll kollade jag och min kära sambo på film, och nånstans mitt bland all testosteronfylld action sa Robert de Niros karaktär ett par kloka ord. Han tyckte att man skulle sätta sig ner och göra en lista på vad man ville mest av allt i livet just nu, sen skulle man spendera de kommande 25 åren med att försöka uppfylla dem. Det låter väl inte som en helt dum idé egentligen? Jag vet att massiva förändringar kommer behöva göras nu, så idag ska jag sätta mig och göra min lista. De flesta grejerna är ju egentligen inte frivilliga önskningar från början, men jag känner på mig att situationen kommer bli ännu bättre, än den jag fann mig i tidigare.

Ska försöka bli lite bättre på att skriva här, ser ju att jag har en del frekventa läsare, så ska försöka ge dem lite mindre sällsynta uppdateringar. Nu ska jag till skolan och plugga, droppen hade ju varit om jag kuggat en tenta för första gången någonsin. Det ska inte hända, det här är det enda av allt som hänt som jag faktiskt själv kan styra. Så jag måste kila nu, men vi hörs och störs inom kort! =) Ha det bra och va rädda om er och andra!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0