Bilderna

Har en lista på grejer jag hade tänkt att prata om, och ämnen jag vill beröra. Men just nu är energin och orken på en bottennivå jag inte ens visste att jag hade. Mina gnällanledningar hamstrar jag ofrivilligt på och de dyker upp och etsar sig fast innan jag hinner avvärja mig ordentligt från de tidigare. Just nu står jag i  valet och kvalet mellan att fortsätta tro på att det ska försvinna med hjälp av konsumtion av allehanda apoteksprodukter, eller att ta steget och ringa antingen vårdcentral eller tandläkare. Det har inte blivit något bättre hittills, jag har inte kunnat äta ett ordentligt mål fast föda sen i torsdags (med yttersta marginal att det gick ner då ens). Men jag tar beslutet imorgon, så återkommer troligtvis redan då igen.

Nu tänkte jag istället lägga upp de bilder jag fått, för jag vet att ni är nyfikna =) Min favorit har jag fortfarande inte fått, men jag tror att den är på ingående. Ska bli jättespännande att höra vad ni tycker.











Sådär. Lägger upp de andra också så fort jag fått dem, hoppas snaaart =) Ha det bra alla!

Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Snyggast i stan !!!!!!!!!!!!

2008-11-10 @ 23:00:57
Postat av: Annapanna

ÄLSKAR bild nr 2 superduperfina allihopa=) Vill se mera!! Miss you darling, STHLM skriker efter att få träffa dig!

2008-11-12 @ 10:49:04
URL: http://apsb.blogg.se/
Postat av: Fågeldödarn!

mycket bra bilder =)! Ser dock ut som sjukdomen satt sina spår! Du måste äta upp dig lite, annars försvinner du kanske! Skönt att du kommit över ditt säär-X stackars hans "nya" hahaha! men vi vet alla att med ditt utseende och personlighet så kommer du få sååå mycket bättre!!! Det är ljusa tider framöver nu!

2008-11-12 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0