Organiserad Kaos

Gick upp vid halv tio idag för att försöka få nånting gjort med skolgrejerna. Det gick väl väldigt sådär, men nu aknjag åtminstone säga att jag har börjat utan att ljuga. Nu sitter jag på jobbet och funderar på vilken fruktansvärd oreda här är överallt, och hur tusan de överhuvudtaget kan driva en organisation på det här sättet. Jag hade aldrig klarat av det här en längre period, jag förstår verkligen inte hur de gör det. Förra året när jag jobbade hela sommaren fixade jag till ett och annat här och var här, och agerade allmän ordningspolis mot de som fallerade lite. Nu har jag inte lika mycket att säga till om dock, men då får de å andra sidan finna sig i att det blir lite hur som helst med vissa saker. Herregud vad pedant och märkvärdig jag låter nu. Ni som känner mig vet ju dock att jag inte alls är sån, men någon ordning får det väl ändå vara på torpet. :P

Bilderna från Valborg får vänta lite, lär slänga upp dem i helgen med största sannorlikhet. Nu ska jag gå och rensa upp ett överbelamrat skrivbord. Ta det försiktigt! Holla!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0