Jaaa, lite vedmodigt är det nog allt...

Sista natten i min trots allt fina lägenhet. Den har ju varit min vän i vått och torrt de senaste två åren, min borg där jag kan sluta in mig från omvärlden och vara för mig själv när jag behövt det. Även om den råkar befinna sig i Hässleholm har den gjort en fantastisk insats. Just nu står det mesta kartonger, påsar eller sopsäckar, lite stressad är jag dock för att inte allt gör det. Men det får lösa sig efter hand imorgon. Det ska bli en riktigt spännande upplevelse minst sagt under morgondagen, till skillnad från på söndag när vi ska ta itu med det tråkiga; städningen. Jag och Johan var iaf och hämtade nycklarna och tog en sneak peak nu när lägenheten var blåst från deras möbler. Jag tror faktiskt inte att jag nog kan skrika hur skönt jag kommer tycka att det ska bli, vet inte var jag ska göra av all tid som inte går åt till pendling längre. Får kanske se till att göra något vettigt av tiden, äta, träna, och träffa Henke alltså.. =)

Har inte tid att uppdatera mer än så här just nu, måste få lite sömn innan den tunga dagen som väntar :P Har hänt massa de här senaste veckorna, men får prata om det vid något senare tillfälle. Men blir sista gången jag skriver från den här datorn också, riktigt ordentliga snyftaravtackanden det blir nu haha. Hörs och störs! Holla!



Johanna

Kommentarer
Postat av: Din far

Måtte du inte flytta de närmsta 30 åren nu. Jag trampar på mina armar så långa de är. Lycka till.

2008-06-03 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0