Friday Nite

Fredag kväll, popcornskålen är framme och tv:n igång. Vattenglaset med vitamin c-brustabletten är redd och pyamasen är på. Jag ska slå mig ner med en nylånad bok tänkte jag, Kolonialismens svarta historia. Känner mig inte skönlitterär för tillfället, men kurslitteratur kan man ju kräkas på så det blev ett mellanting.  Tungt en fredagkväll kanske, men lär säkert somna inom en kvart ändå, så kan lika gärna ge det ett försök. =)

Klarade tentan förresten, grattis Johanna! Många av oss tjejer som klarat den, men oväntat många som misslyckades. Däribland min blivande sambo, får väl ta och hjälpa honom med plugget lite om han är snäll. :P Ska kanske följa med på mässan som turism- och hotell & restaurangstudenterna ska till i Göteborg den 15 mars, efter dete följer en utekväll i metropolen Uddevalla med personlig guide, det lockar ju absolut i alla fall... Och ni som skrattar nu; min minisemester till Eskilstuna 11-15 april är bokad och betald, jag är småstädernas festdrottning haha. Nä men ska bli så kul, ska träffa Adde & Tyson som var med på Jamaicaresan, inte träffat Adde sen URF i somras så ska bli tokskoj och det lär komma som ett välkommet break i början av nästa kurs.

Mer småresor blir av: födelsedagen som är på ingång ska ju firas på Scandinavium i Göteborg; Konståknings-VM here I come! =) Ska bli suveränt kul, sen får vi se vad som händer på kvällen. Eftersom det är påskafton verkar många vara out of town i Helsingborg, men vi får väl se vad som styrs upp. Annars är det sittning helgen efter, så då kanske vi planerar in nånting skoj då istället.

Imorgon är dagen fullspäckad; först hemliga planer på förmiddagen, kalas hos Maja & Dennis typ vid 2-3, utlovat tequilarace hos tidigarenämnda lite senare, förfest slutligen utgång i Helsingborg är schemat för dagen. Ska träffa Henke sen på kvällen hoppas jag; jag och Anna har officiellt tagit ett stort steg och packat ner madrassen i källaren, åtminstone på prov haha.

Nähä, sängen kallar på mig nu!. Ta det försiktigt och ha det super till nästa gång. Holla!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Känns nästan lite sorgligt utan madrassen, så defenitivt babe:)

2008-03-09 @ 00:03:42
URL: http://apsb.blogg.se
Postat av: din pappa

Vi som var med i lördags vet vad du gjorde.
http://www.streetmodel.se/vote.asp?clr=3&ConId=103
kram

2008-03-10 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0