Loneliness

Jag vet inte riktigt varför jag alltid finner mig komponerandes blogginlägg om just fredagkvällar, men det tycks indeed vara en genomgående trend här. Väldigt tragisk och ensam person? Möjligen haha :P Nåväl, har jobbat idag så och helt slut i kroppen och huvudet så sitter faktiskt fortfarande kvar i mina postakläder trots att jag kom hem för över två timmar sen. Jag är jätterastlös ändå, men ingen är hemma eller sugen på att umgås ikväll så det får väl bli till att ställa sig i köket och uträtta mina dagliga kulinariska mirakel. Mycket tråkigare att göra det nu dock eftersom det bara är till mig själv. Jag älskar att laga mat till mig och min käre Henrik annars, det är fantastiskt tacksamt.  

Jag har försökt bo in mig lite och allt mitt är i princip uppackat vid det här laget i lägenheten. Pappa var här förra veckan och satte upp lite smågrejer och hjälpte mig med det obligatoriska flytt-besöket till IKEA, mycket tacksam för den extra hjälpen. Men det ekar fortfarande i de andra rummen, förhoppningsvis blir det ändring på det på måndag. Då kommer Johan hem från allt festivalrumlande och flyttar in sina saker också. Jag tycker det ska bli jättekul och spännande! Nu har det iochförsig varit en fantastisk lyx att ha hela lägenheten för sig själv, jag hade säkert kunnat vänja mig vid det också... :P

Hör av mig mer inom kort, tänkte lägga upp lite från Majas student som var en oehört stressig dag för oss alla men som blev riktigt trevlig också. =) Ta det lugnt så länge! Holla!

      


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0