Believe it!

Ni kommer aldrig tro på vad jag gjorde igår? Jag tränade! Så där på riktigt också, löpband, tunga viktmaskiner och hela köret haha. Bakgrunden är att jag hittade mina kuponger på 2 veckors gratis träning på ett fintesscenter; det i kombination med att jag troligtvis har sjukt hög blodsockerhalt, sanslöst dålig kondition, 0% muskler i kroppen och ett kolesterolvärde som säkert inte är av denna världen - detta ledde till att jag kände att det var dags för länge sen, men nu när jag till och med kan göra något åt det gratis kan jag verkligen inte låta bli länge. Hur det känns idag? Träningsvärk och vanlig värk i heeeela kroppen. Därför tänkte jag när jag vaknade idag och såg det klarblå himmeln ge mig ut och springa av mig alla stela muskler. Men naturligtvis har inte Helsingborg en enda vettig motionsslinga möjlig att ta sig till med cykel. Bedrövligt må jag säga. Funderar dock på att ställa cykeln vid gröningen och springa bort mot Laröd så långt jag orkar. Då uppstår dock problemet att jag måste springa lika långt tillbaka igen haha. Vi får väl se hur det blir emd träning för idag då... :P




Ett tag sedan ens glansdagar var över... :P


I övrigt har jag fått jobba en hel del, men den här veckan ser ut att bli sommarens första lediga. Hoppas på lite fint väder då, så att man slipper stanna inne, hur fint det än är i vår vackra lägenhet. =) Dessvärre är det ju inte 30grader och strålande sol med pool och hotellstäderskor här direkt, så lika bra som min kära Henrik har jag ju inte det. Han har varit snäll och hört av sig varenda dag och berättat hur bra det är där nere, precis vad man vill höra. Men jag vill hellre att han kommer hem. En utflykt av något slag inkluderande oss och ingen annan är planerad inom den närmsta framtiden. Det ser jag verkligen framemot! :)

Nähä, nu ska jag gå och fånga dagen. Ledighet betyder inte dagdriveri minsann. Ta det lugnt där ute! Holla!






Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0