grankupp med mera

Hade varken tid eller minne att komma ihåg att julgranen behövde kastas ut innan jag åkte utomlands. Det underliga ligger dock i att jag har klätt av det för längre sen, så nu har den stått i en hel vecka och känt sig naken här hemma medan jag varit borta. Därför kände jag att det var dags för den planerade kuppen idag när jag kom hem; efter mörkets inträde vilar den nu sina kvistar mot ett hemligt ställe, där mår den mycket bättre, även om den kommer bli saknad av såväl min palm som min arabiska kaffeplanta. We will miss you. :P

Ser faktiskt riktigt städat och fint ut här hemma nu, kan kanske bero på att jag som tidigare nämnt inte varit hemma på ett tag. Bilder och rapportering inom kort från min oförsäkrade bortavistelse, håll er uppdaterade!

Även flyttplaner existerar, många olika alternativ finns uppe just nu, ska bli riktigt spännande att se var det landar. Troligtvis är jag lite klokare och definitivare redan i slutet av veckan.

Korta rader nu, längre rader nästa gång! Ta det försiktigt out there!





Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0