Reflektioner från en sömnlös tågresa; Sweet Dream

För ett ganska bra tag sen mötte jag den perfekta mannen, verkligen mina drömmars ideal. Riktigt jobbig grej, efter han gled mig ur fingrarna, och sen dess har jag no omedvetet, alternativt undermedvetet letat efter någon stöpt likadant. Men att jämföra med gamla erfarenheter och tidigare situationer är nog egentligen ganska lönlöst eftersom alla såväl personer som relationer är unika och det garanterat inte innebär ett vinnande koncept en andra gången även om det första var det.

Men ändå gör jag en efterlysning; hittar ni eller stöter ni på någon som har utseendet, de där ögonen att drunkna i, intelligensen, målmedvetenheten och drivkraften, kulturellt  och musikaliskt sett samma smak som jag.. och när man trodde att det var allt sätter jag även ribban ovanför det politiska intresset och den imponerandre allmänbildningen - stöter ni på honom och inte tänker behålla honom själv, så utfäster jag jag en liten belöning (kan dock vara av annan än ekonomisk form) till den som matchmakar honom successartat med mig. =)

Soundtracket i min neonblåa bästa vän var John Legends album Once Again, killen kan sina saker
John Legend - Each Day Gets Better


Och ja, råkar denna människa komma över denna läsning får du hålla dig undan haha, folk försöker nog profitera på dig här! =P Holla!




Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Du glömde ett par viktiga egenskaper hos "din" tilltänkta !!!!!!!!!!!!!
Du kan nog gissa vad.

2008-02-05 @ 22:47:08
Postat av: Johanna

Hrm, jag är inte helt med på noterna... nåt med hundtycke kanske? isåfall va det ju en bock i rutan för det också, men upplys mig gärna nån gång om vilka det är!

2008-02-10 @ 22:52:12
URL: http://classyfied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0