Official

Yes, nu är det officiellt: flyttlasset går 1 juni om allt går enligt planerna från och med nu. =) Ringde och störde johan i hans skönhetssömn, ja på min morgonpromenad hann jag ringa både honom, posten, ikano och pappa. Effektivitet, det. Men iaf, han var in så då är vi all in. Suveränt det här tror jag, så spännande att jag typ dör eller nåt lite mindre dramatiskt kanske. Oh well, hörs senare. Ska till skolan för lite grupparbete, ville bara meddela alla nyfikna :)
Puss och hej, ta det försiktigt! Holla!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Josef!

Grattis! Du är värd flyt!

2008-03-02 @ 16:36:03
Postat av: Anna

Äntligen vlir du en äkta Helsingborgare, precis som jag:P

2008-03-04 @ 00:36:15
URL: http://apsb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0