Håll i hatten...

Nu kan det vara riktigt på gång här. Efter en nervstressande vecka med sjuk tentaångest avslutade jag arbetsveckan med att få fina besked från Ikano; Vill vi ha lägenheten får vi den! =) Dock håller nuvarande hyresgästen oss på sträckbänken ett tag, inte visning förrän på torsdag. Vilket därmed innebär att vi har ett dygn på oss att bestämma; ta den eller inte? Hoppashoppashoppas den är fin, hade varit så jäkla kanon ju! Upprepade grillfester hemma hos mig i sommar i så fall, det garanterar jag.

I övrigt ser det ganska bra ut just nu, helt ok period, fastän februari brukar va pissmånad. Dessutom var det exakt ett år sen vi var på Jamaica nu, lite ångest innebär det, men försöker låta bli att tänka på det. Men saknar verkligen alla där, hade varit kanon att träffas igen. Träffade Tyson och hade en riktigt trevlig kväll i hans sällskap i fredags, tänkte dessutom att jag ska upp och hälsa på honom och Adde på deras hemmaplan efter den här kursen är slut. Minisemester i Mellansverige alltså, kanon. :)

Nähä, läggdags nu, lång pluggdag imorgon framför mig. God natt och ta det försiktigt everyone, och håll tummarna 9-13 när jag skriver jäkla tentan på tisdag! Holla!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Far

Du vet hur cool och lugn jag alltid är :)Tag gärna bilder så man får se.
Kram

2008-02-26 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0