Day Off

Wow, kan inte minnas när jag senast hade en ledig dag mitt i veckan sådär. Visserligen har det bunkrats upp så mycket att göra, förutom de ca 150 sidor jag ska läsa i 4 olika böcker till imorgon, men ändå! Big moment =) Därför får ni förlåta min stundtals klena närvaro och avsaknaden av längre inlägg här. Tänkte dock lägga upp lite tjusiga bilder från resan för er som inte haft tillgång till dem, enjoy:

                
  

Har över trehundra bilder tagna och de andra har ännu fler, facebook har översvämmats av "Bad Gastein 2008"-album. Så utbudet var stort, men valde lite pärlor just 4 u! =) Holla!

Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Lite avndsjuk blir man ju !

2008-02-05 @ 22:48:53
Postat av: Anna

Går inte att låta bli att längta tillbaka...bara att få uppleva skurf på äventyr är ett minne för livet!

2008-02-19 @ 00:16:07
URL: http://apsb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0