TACK.

Det sägs ju att man aldrig ska ta beslut i vredesmod. Gäller detsamma för vad man ska publicera på internetsfären? Vet inte vart jag ska ta vägen, fastän man tror att man är förberedd och har varit med om såna här saker innan står man ändå lika handfallen och krossad och tagen på sängen av sina egna känslor när det väl inträffar. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, mina muskler i kroppen fungerar knappt och samarbetar absolut inte. Ska jag kunna gå till jobbet såhär?

Hur illa man än kan tycka om en situation så är ibland alternativen ännu värre. Hur illa man än tycker om cynism, svartsjuka, förlorad integritet, ett självförtroende kört i botten, oro och tårar tusen och åter tusen gånger bättre än tomhet. Och de gånger det där andra funnits där; närhet, ömhet, humor och skratt, en känsla av lycka och att man är de enda två i världen som räknas, hur kan man vilja byta bort något sånt? De stunderna är för mig värt mest av allt i världen, och de som får min värld att hållas samman.

Hoppas att du bär armbandet med respekt och hoppas att vi kan återvända till de där fina stunderna. Jag älskar dig.




Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Killen är en idiot.

Egentligen är du ju både vackrast och smartast i världen eller hur ?

Du ska bara träffa någon som begriper det !

2008-08-28 @ 21:04:21
Postat av: Anna

Johanna bara det allra bästa är fint nog för dig! VET att det är joobigt, men i slutändan kommer det bli bra! Saknar dig Puss

2008-09-07 @ 21:45:13
URL: http://apsb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna bara det allra bästa är fint nog för dig! VET att det är joobigt, men i slutändan kommer det bli bra! Saknar dig Puss

2008-09-07 @ 21:45:51
Postat av: Em

Du ska ha en niggah ändå ju!!!!! ;) real-choco-love

Måste ses snart fan!

2008-09-07 @ 23:18:34
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Lasse!

Han är en idiot du är värd så himla mycket bättre! Han är ett riktigt MEGA sääär. Du kommer att hitta någon som har vett att uppskattar dig, det är jag säker på ! skit i drägget nu och move on!

2008-09-14 @ 15:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0