Sunshine!

Det vackra vädret höll inte i sig speciellt länge nä. Helt förståligt, hade jag varit sol hade jag också dragit vidare härifrån snabbt tror jag. Vill man lindra sin påkrypande höstdepression lite, är ett tips att lyssna på musik med sommarvibes, hjälper mig i alla fall. Reggae är ju måstet med stort M för mig, men är ni tvivelaktigt inställda till det, kör nån sommarplåga från semestern som verkligen får en att pigga upp sig lite grann och minnas solstrålarna.

Mitt heta tips den här gången:  Jr Kelly - Baby can we meet. Riktigt mysig, lyckades dock itne hitta den på youtube förutom en halvkass liveversion, men den är värd för er att leta upp, promise! =) För det mesta lyssnar jag dock på webradio, framför allt för att det är så förbannat praktiskt. http//:www.sensimedia.net är adressen. Lite krånglig i början, men sen funkar det hur bra som helst. Har somnat två nätter i rad med roots reggae-kanalen igång, vaknat mitt i natten och gått upp och stängt av datorn. Anna säger dock att det drar mindre ström om man har den igång ofta istället för att stänga av och starta om den en massa. Kan det stämma?

Jaja, nu ska jag uträtta lite ärenden, se till att få något gjort idag också. Ta det försiktigt! Holla!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Jonte

Oerhört bra sommarlåts tips måste jag säga. Är radion bra. Skulle jag tycka det?
PZ

2007-09-28 @ 00:09:05
Postat av: Johanna

Hej Jonte, kul att du läser =) Aah tror faktiskt du skulle det, kan välja mellan massa olika kanaler, bla. en som kör roots 24/7, lyssnar alltid på den på kvällarna för att varva ner sådär riktigt skönt. Kan starkt rekommendera den, framför allt till dig.. :)
Pussss

2007-09-28 @ 23:31:51
URL: http://classyfied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0