Inge party

Ååååh vad jag var sugen på att dra ut ikväll, hade TRE fribiljetter som inkluderade inträde och en valfri dricka på The Tivoli. Problemet var att ingen ville/kunde joina mig där, alla hade sina olika anledningar (har nog aldrig hört så många skilda undarflykter för en och samma helg - alla va upptagna! ) och då va det ju inte så himla kul att hänga där själv. Risken eller chansen beroende på hur man ser det att man träffar nån där som man känner är stor, men inte att lita på. Så nu sitter jag här istället och bloggar en lördag kväll utan något vettigt alternativ. Jippie. Alla verkar kunna och vara sugna på nästa helg, men det hjälper inte faktumet att jag kunde kommit undan med en trolig gratis utekväll, det händer inte ofta. Jaja, ska försöka smälta min tillfälliga besvikelse, den har säkert försvunnit snart, jag brukar inte vara långsint... Grävt lite i mina video/dvd-arkiv också och kollat på Jacki Brown för typ femte gången, alltid skönt en lördagseftermiddag när man inte har bättre saker för sig.

 Alltid kanon

Anyways, jag satt i soffan och kollade på MTV som sände en hopklippt repris av sitt Video Music Awards som de hade för någon vecka sen. Hilarious ju, ren underhållning! Allting börjar ju med att Britney Spears ska öppna med sin nya singel. Jag tycker verkligen synd om henne och hennes situation, skulle verkligen vilja hjälpa henne på fötter igen. Hennes försök till dans är fruktansvärt illa och lam framför allt, tror jag hade dansat bättre efter den där street dance-kursen för nybörjare jag tog för några år sen. Dessutom blev hon ännu mer nertryckt eftersom Justin (hennes ex för dem som inte hänger med) avslutade samma tillställning med betydligt mer värdighet och utan att allt folk snackar om efteråt var hur mycket ens uppträdande sög. Usch vad jag lider med henne. Förutom att hon över huvud taget inte är i form så att hon inte orkar göra nånting, ser man så tydligt hur oengagerad hon är; det är snarare en plåga att stå där än ett nöje. Riktigt tråkigt, artister ska ju stå på scen för att det är roligt, inte för att de har pressen på sig att göra det. Fy!

Mycket kan hända på några år... ...VMA 2007


En annan skoj grej från MTV VMA:s va att Kid Rock (Pamela Andersons senaste man) och Tommy Lee (an annan av Pamelas exmän) började slåss mitt under showen, det har väl också hanterats en del i skvallerpressen så här efteråt. Vem som vann fighten verkar dock vara oklart, att ingen bryr sig speciellt mycket om vem som vann är väl tydligare.. :P


Nähä, nu börjar det närma sig såna klockslag man faktiskt får lägga sig en lördag utan att skämmas, ska väl ta och göra det nu då. Imorgon hoppas jag på Flygande Jacob i Tyringe; Maja du får käka morötter eller nåt, jag har beställt och tänker äta god kyckling iaf haha! =)
God natt och ta hand om er allihop! Holla!

Johanna

Kommentarer
Postat av: lilla mamman

Sorry, ingen flygande Jacob.
Känns inte som någon god idé när gästerna inte kan eller vill äta kyckling, ris eller varma bananer.
Vi kan ta det en annan gång på tu man hand.

2007-09-16 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0