yes yes y'all

Eftersom mamma avslöjade det lite i förväg innan jag ens hunnit skriva det här får jag väl göra det nu; Fick klart godkänt på första tentan. Kändes så fruktansvärt skönt. Men så förbannat snabbt svaret kom, det är man inte alls van vid. Visste inte om jag var riktigt redo mentalt att kolla resultatet så direkt, men alla andra gjorde det och då var det nästan mer ångest att inte göra det också. Skönt att ha det över, nu kan man verkligen fokusera på fortsättningen av kursen. Och det är inte lite som ska göras, en tenta till och två redovisningar inför hela retail-gruppen! Funderar starkt på att byta inriktning inför första specialkursen, men det är nästan ett halvår dit så jag har ju lite tid på mig att fundera färdigt.

I torsdags var jag ute och firade mitt tentaresultat (visst känns det alltid bättre om man har en relativt vettig anledning att partaja? :P), först på förfest hos Martina på Vallgatan och sen på Villan. Var helt ok kväll, men dagen efter var tråkigare. Jonas ringde i torsdags morse och hörde ifall jag kunde jobba igår, klart man inte tackar nej då, varenda slant extra är guld värd nu för tiden. Men det var något segt att sova fem timmar, och jobba åtta. Tror inte jag gör om det igen snart i alla fall. Som resultat av det somnade jag innan 12 igår, och sov nästan 12 timmar.
Ikväll är det party igen dock; jag ska träffa Johan och Sammy och de andra i Helsingborg ikväll nån gång så får vi se var det bär av, men första stoppet är tequilarace hos Maja & Dennis som har sällskap av massa halvlångväga bekanta idag. Kul! Maja och hennes kompis Amanda har varit och kollat på min lägenhet idag också en stund, så då fick jag städat också, alltid praktiskt. Förhoppningsvis ska hon flytta in när jag äntligen flyttar ut, hoppas att det blir SNART.
Skulle egentligen varit hundvakt idag, och såg fram emot det. Men mamsen blev sjuk och stannade hemma, så får väl ta lite kel med Lizzan senare i veckan möjligtvis. Maja väckte mig vid halv 12 och berättade att det var dags att gå upp, men då fick jag jätteabstinens för att det var jättefint väder med möjlighet att göra vad som helst, och jag inte hade något inplanerat. Gillar inte att slösa bort dagar, man ska ta vara på allt som erbjuds här i livet.. :)

  Gud vad man saknat sin oufit...typ. Kände att jag behövde styla upp den lite så jag adderade ett par camoflageblåa sneakers till =)
 Torsdagens style på Villan, sötaste tishan, men absolut inte ömtålig eftersom den måste utstå en del på det stället... Klockrent!


Nähä, nu ska jag gå och göra något av resten av dagen, produktivitet, effektivitet och fantasi blir dagens tre ledord. Hehe usch vad jag inte kommer leva upp till något av det, kan inte ens bestämma vad jag ska klä ut mig till på Maja och co's maskerad vid halloween. Amir, kan du vara snäll och låna ut den där turles-outfiten till mig eller? :P
Men ha det fint i det fantastiska vädret, take care!

Johanna


Kommentarer
Postat av: pappsen

Trevligt att Amanda tittade på din lägenhet, men kolla noga upp vad som gäller vid andrahandsuthyrning. Kram

2007-10-08 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0