Bussssssy!

Hejhejhej. Alltså, jag försöker verkligen hitta tid att skriva, men hela tiden hittar jag bättre saker att ta mig för. Den här och nästa vecka är helt kaotisk! Tenta, redovisning, rapportinlämningar, föreläsningar att hålla i, tonvis med material att plöja igenom... Och förutom det 1000 sysslor som ska klaras av. Så svarar jag inte i telefonen är det antingen för att den kollapsat av överbelastning eller för att jag helt enkelt inte har tid. Inget personligt, bara så det verkar vara just nu. Ska bli så skönt när de här veckorna är avklarade, framför allt ifall de blir avklarade med bravur. Hade ju inte suttit fel med VG på första kursen. =)

Eftersom jag bara inte kunde prioritera en eller åtminstone två utgångar förra veckan, satsade jag på en Trippel. Torsdag-fredag-lördag. Och fastän kroppen sa emot mig varje morgon och skrek efter soffliggande blev det inte så, och det var faktiskt en av de roligare helgerna hittills i Helsingborg. Villan med Anna & folk i torsdags; började segt men slutade bra. Fredag var det inflyttningsfest hos Wille och jag tog med mig Maja och Dennis. Trevligt att träffa gamla folket, men händelsefullt på gott och ont. Skiljde mig från dem på Tivoli ganska snabbt och sällade mig till Jon i dj-båset emellanåt. Riktigt nice kväll musikmässigt; kom i ett litet lyckorus när första låten jag hörde när jag kom in var Ganja Farmer med Marlon Asha. Helt fantastiskt.
Lördags var jag med Anna och Anna, först 20 min på Villan (där jag kände mina limits och drog Sour när de drog Tequila..) Sedan iväg till Tivoli för andra dagen. Riktigt kul eftersom jag i princip verkade känna varenda människa jag ville känna där - sånt är ju alltid trevligt. Blev dock väääldigt sen sömn den gången, efterfest på Bryggare innebar sängen runt 7! Fyy tusan, aldrig igen! Uppe halv nio igen haha, förstår verkligen inte hur det gick, men det gjorde det iaf. Mamma kom och plockade upp mig i Hässleholm vid 11, sen var vi hos mormor hela dagen och plockade en massa saker och hjälpte henne att bli av med lite inför flytten. Intressant hur mycket grejer man kan samla på sig under åren.
Har fortfarande inte tagit igen den förlorade sömnen, vi har börjat nio på Campus varje dag, bläää. Får väl ta igen mig till helgen, tänkte planera in att inte göra något annat än plugga och sova. Förutom imorgon förstås, då är det Villan igen haha. Standard.

Tänkte påpeka att jag var hos pappa förra helgen i Eeeeslöv och träffade farmor och farfar och Gulli. Trevligt var det, och pappa fick göra lite PR för sin nya bok. Hade han gett råmaterialet till mig från början hade det varit en succé redan hehe, jag kan de där grejerna nu. Men vill ni köpa ett ex kan ni kontakta mig bara, så hustlar jag.

Nähä, nu ska jag iväg till skolan. Trodde jag skulle få lite sovmorgon idag åtminstone, men tvättmaskinen var sönder igår, vilket innebar att jag fick plocka morgontiden från 7 imorse. Alltid uppskattat. Men ta det lugnt och var försiktiga, så ska jag försöka göra detsamma! Holla!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0