Närmar sig...

Kursansvariga hit och dit avsäger sig uppgiften att lägga ut resultaten vi alla är så fruktansvärt nyfikna att få reda på på utsagt datum, den ena förseningen efter den andra uppkommer, och fortfarande hägrar resultatet från projketredovisningen och rapporten och betyget för kursen. Stackars frustrerade studenter är vi. Vet inte ens om det förbättrade situationen något att vi fick resultaten från sista tentan i söndags. Fick VG nätt och jämnt på denna, låg lite över gränsen på första. I och för sig kvittar det mig egentligen lite om jag får G eller VG så länge jag klarar det, men klart att det är roligare ju bättre man får. Har fortfarande chans till VG i betyget, men hade hoppats på betydligt bättre nu på senaste än jag slutligen fick. Ska verkligen kolla igenom tentan supernoga innan jag skriver under något, jag tyckte efteråt att jag spikade den!

Jaja, allt ska komma nu den här veckan, så det är väl bara att fortsätta hålla ut. =) Holla!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0