Vuxen?

Hittade ett nytt litet quizz...

Jobb (1p) - Aa ett tag till iaf
Visitkort (1p) - Nope
Konferens (1p) - Nejj
Bor hos föräldrar (-2p) - Absolut inte
Vara sambo (1p) - Nej
Vara förlovad (1p) - Nej
Vara gift (2p) - Inte det heller
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej
Ha en bil (1p kombi + 1p) - Nej
Hund (1p) - Nä men jag vill
Lån (1p) - Inte än
Gemensam ekonomi (1p) - Nej
Pensionsspara (1p) - Nej, tror jag inte?
Storhandla (1p) - Nä, palla sånt
- kundkort (1p) - Nej
Använda rabattkuponger (2p) - Händer, men det är nog inte ofta
Äga hushållsassistent (1p) - Oh ja!
Äga diskmaskin (1p) - Jepps! =)
Dubbelsäng (2p) - Nej
Ha julgran på julen (2p) - Definitivt
Gråa hår (1p) - Tror inte jag kan hitta något
Celluliter (1p) - Har försökt att inte kolla, men hittar säkert om jag letar
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nä, den är ändå så värdelös här
Lösa sudoko (1p) - Kan inte.. :/ Korsord bara
Välja att inte svara i telefon (2p) - Bara när jag inte vill, kollar alltid vem det är iaf
Putsa förnster (1p) - Hahaha, bra den...
Svampplockning (2p) - Usch nä
Långfärdsskridskor (1p) - Hade säkert varit kul
Parmiddag (1p) - Nej
Vinprovning (1p) - Hade säkert också varit skoj
Danskurs (1p) - Viljan finns där
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - Definitivt inte
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Hade jag druckit kaffe så kanske... :P
Somna före 23.00 dagligen (1p) - Haha emellanåt, men oftast inte
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Njae, troligtvis inte
Spela Bingolotto (1p) - Nej!
Tycka att Ernst Kirchsteiger är en riktig pudding (1p) - Haha.... nä.
Ha höftproblem (1p) - Mmm
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Aldrig
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Ofta

0-15 poäng: "INTE gammal"
16- 25 poäng: " börjar barka ditåt...
Över 25: "Nu är du där"

My score: 14. Inte så långt ifrån, men inte nära heller haha. Skönt, tycker jag kan få tillhöra ungdomen ett tag till i alla fall... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0