Plugg!

Efter att till och från ha spenderat ca 3 timmar framför datorn, uppdaterandes och omladdandes studera.nu's fruktansvärt överbelastade och för tillfället mordhotade hemsida, har jag precis fått mitt antagningsbesked till campus till hösten. Vet inga gränser eller sånt nu, bara precis att jag kommit in. Tyckte dock att det kändes bra tillräckligt, så idag är jag en glad flicka! =) Senare kommer finansieringsproblem hit och dit,  men det skjuter jag i horisonten tills vidare. Hoppas nu att många som sökt och väntat lika tålmodigt som jag blir nöjda och tillfreds med sina svar.

Ha en fortsatt trevlig dag, off till jobb för min del nu!

Johanna

Kommentarer
Postat av: pappsen

grattis, till allt och lite till. Det mesta du gillar tycks inte vara av det fartfylldare slaget. Hängmatta, Karibien......what about 5 km i skogen eller 200 situps? Än en gång, skönt att du kom in!
Kram

2007-07-11 @ 08:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0